Ako bol Boris chvíľu bezdomovcom

29.10.2012 16:54

 

 

Som tu znova. Ako bezdomovec. Mamička nás s Dominikom stále nepustila do domu a tak sme spali v pivnici. Tej našej, kde je veľa bordelu.Bolo tam stále veľa pavučín. Ale to nevadí,aspoň je to pekné. Mamička mi môj ošúpaný glóbus odmietla dať. Lebo som si chcel plánovať moje expedície. Keď už sme boli v tej pivnici zatvorení ako bezdomovci. Ale mamička, alebo mamičky lebo ich bolo podivne veľa nechcela, lebo že som hlúpy. Ale ja niesom. Ja som cestovateľ.

Chcel som teda naplánovať expedíciu. Ale nebolo na čom. Tak som zatiaľ kreslil Dominikovi na chrbát mapu. Európy. Lebo som ešte len začiatočník a nechcem skončiť v ďalšej diere. Napríklad na Malých Divách. Alebo ako to je?Neviem ale to nie je podstatné. No, tak som kreslil po Dominikovi až vyzeral ako naozajstná Európa. Fakt. Povedal som dominikovi aby povedal časť tela a že tam pôjdeme. Tak povedal nos. Ešte že tak. Nos je Švédsko. A tam je Zima. Strašná zima. Ale aj je tam pekne. Tak som sa rozhodol že pôjdem tam.Musím si naplánovať vééééľkúú expedíciu za tými zvermi čo tam žijú. Lebo že sú fakticky obrovské a strašne chpaté. Fakticky. Len ešte neviem, ako sa tam dostanem. Možno cez more, ale ja neviem plávať. Mamička sa ma to raz snažila naučiť. Hodila ma do vody, rovno z mosta. V tej našej diere, v Prievidzi máme taký most. A mamička chcela aby som vedel aspoň plávať keď už som škuľavý. Ale ja som sa len ponoril a nič. A tuším som aj viac škúliť začal. Tak som sa síce vynoril neskoro ale vynoril som sa. Ale plávať aj tak neviem. Takže cez more to nepôjde. Hm, neviem.

Spýtam sa Dominika. Ale až keď sa zobudí. Asi ho to kreslenie unavilo, tak zaspal, s ceruzkou v nose. Nechutné. Až sa mi nechce veriť, že mám tak nevychovaného bratranca, lebo ja som vychovaný. Ale späť k expedícii. Do Švédska. Lebo chcem vidieť tie zvery.Ale budem sa musieť rozhodnúť ako sa tam dostanem. Tak ja sa idem rozhodnúť. Už ma volá aj mamička. Asi sa rozhodla že sa už nebude hnevať a pustí ma dnu. Ale Dominika nie, lebo ten spí s ceruzkou v nose. Asi je večera. Ja teda idem. Ešte sa navečeriam, vezmem si svoj ruksak a pôjdem sa rozhodnúť. A keď sa rozhodnem ako sa tam dostanem, dám vám vedieť. Alebo mi napíšte vy. Bude to super. 

Diskusná téma: Ako bol Boris chvíľu bezdomovcom

Cestuj so športom

Náruživý cyklista | 29.10.2012

Chce to iba odvahu a vytrvalosť, Boris. Ja som prešiel na bicykli už celú Európu a ešte kus Ázie a stojí to za to. Mám plno úžasných zážitkov a nových kamarátov. A aj ty si nájdeš veľa kamarátov, Borisko!

Šťastnú cestu Ti prajem!

Pomaly ďalej zájdeš

Tramp142 | 29.10.2012

Boris! Nikam sa neponáhľaj. Podľa mňa si človek najlepšie užije cesty, keď ide peši. My si s kamarátmi vezmeme gitary a celú cestu si pospevujeme. Čas nám rýchlejšie ubehne. A v Švédsku by si mohol byť už o pár týždňov!

Držím Ti palce

Tvoj Tramp

Pridať nový príspevok